Vikinška dijeta

Nutricionisti su već predvidjeli da će u 21. vijeku ova dijeta preuzeti ulogu nekad najpopularnije – mediteranske

Sve popularnija skandinavska dijeta odgovara svima, a najviše će se svidjeti onima koji su navikli na već poznatu mediteransku laganu ishranu (voće i povrće s ribom, mlijeko, maslinovo ulje i nerafinisani ugljeni hidrati). Vikinšku dijetu preporučuje vodeći stručnjak na području nutricionizma – profesor Arne Astrup, s Univerziteta u Kopenhagenu, koji je godinama radio na mnogim projektima za razvoj nove nordijske dijete. Ključ mršanja u toj dijeti je što ste nakon jela duže siti i ne razmišljate o ponovnom unosu hrane u organizam, a mnogi su se složili da je veoma zdrava i prilagođena svakom čovjeku. Vikinška ishrana podrazumijeva ishranu mješavinom žitarica (ovas, ječam), bobičastim voćem, povrćem, ribom, peradi, ali ne treba pretjerivati s unosom mesnih proizvoda. Tipično vikinško jelo je kuvana riba (losos, haringa, skuša, pastrmka) bogata proteinima i omega 3 masnim kiselinama. Popularna jela su srneći odresci s roštilja, ćufte od mesa s povrćem kao što su kupus i kelj, bogati antioksidansima, ili krompir i ostalo korjenasto povrće.

Booking.com

Možda vam se dopada

Komentari

učitavam...