12 koraka do mlađeg izgleda

Zbog obaveza često propuštamo da odvojimo i malo vremena za sebe, što se na nama nekada vidi više nego što bismo željeli

Uz 12 savjeta koji ne predstavljaju veliko odricanje, možete izgledati bolje i mlađe:

Uzimajte vitamin D Važan je za bolje pamćenje, ljepšu kožu, kosti i arterije te pomaži u borbi protiv kancerogenih bolesti. Većina nas ne uzima dovoljno vitamina D pa se pobrinite da ga dobijete dovoljno prehranom ili dodacima.

Pazite na brojeve Ako pazite na obim struka, krvni pritisak, šećer u krvi i holesterol te ostanete u zdravoj zoni, možete biti na duplom dobitku. Kako? Bićete zdraviji i izgledati mlađi.

Ostanite u kontaktu Nemojte zaboraviti porodicu i prijatelje. Budite s njima u kontaktu bilo putem e-maila, telefonom ili kroz druženja. Okruženi dragim ljudima bićete zadovoljniji i izgledati mlađi.

Voće i orašasti plodovi čuvaju srce, pamćenje te pomažu održavanju kilaže. Ako svakodnevno jedete voće i orašaste plodove, možete se vratiti šest godina i četiri mjeseca “unazad”.

Smanjite stres Stres dolazi u više oblika i ponekad može biti koristan. Ipak, onaj negativni može vas polako uništavati i izjedati iznutra. Postoji više načina borbe protiv stresa, poput meditacije ili vježbi opuštanja.

Integralne žitarice U prehranu uvedite integralne žitarice. Imaju više vlakana i hranjivih tvari te pomažu da ostanete zdravi i lakše vodite borbu s viškom kilograma.

Razmišljajte pozitivno Kada ste dobro raspoloženi i razmišljate pozitivno, pomažete tijelu da ostane vitalno. Dobre vibracije mogu vas učiniti mlađima za čak pet godina.

Hodajte Ako odvojite pola sata dnevno za šetnju, osim mlađeg izgleda imaćete još neke koristi. Kretanjem sebi osiguravate dodatnu energiju, čvršće kosti i mnoge druge koristi jer možete s umornog lica i tijela izbrisati desetak godina.

Spavajte Potrudite se da spavate dovoljno jer, osim što ćete imati snage i biti odmorniji, lakše ćete održavati liniju. Ako budete spavali najmanje šest sati svaku noć, san bi vam mogao pomoći da izgledate tri godine mlađi nego što zaista jeste.

Vježbajte s tegovima Takva vrsta vježbanja oblikuje mišiće i pomaže da kosti budu čvršće. Probajte vježbati desetak minuta na dan nekoliko puta nedjeljno i možete izgledati mlađe.

Čuvajte zube Zdravi zubi i desni pomažu da vaš imunitet bude u top formi, a tada tijelo može funkcionisati kako treba. Čišćenje zuba sprečava gubitak i bolesti, a to vas može učiniti čak šest godina mlađima.

Pronađite hobi Nađite vremena i naučite da radite nešto što vas je oduvijek zanimalo. Upišite neki kurs keramike ili stranog jezika. Mentalno zdravlje takođe je važno da biste se osjećali i izgledali mlađe.

VIA tportal.hr

Možda vam se dopada

Komentari

učitavam...