Namirnice bogate vodom

Ako niste ljubitelj vode, konzumirajte namirnice bogate vodom. Tako ćete unijeti i nutrijente koji će da nadoknade elektrolite, jer ih gubite putem znoja, a pojačaće i energetske rezerve, te smanjti upalu

DINJA Sačinjena od 90% vode, idealno je voće za nadoknadu tečnosti te veoma brzo nadoknađuje glikogen.

BOBIČASTO VOĆE Sadrži i do 92% vode, te je bogato antocijaninima, koji smanjuju upalu nakon vježbanja.

SUPA Sadrži natrijum, najvažniji elektrolit koji treba da nadoknadite. Odaberite onu s povrćem, koja nudi dovoljno nutrijenata.

ŽITARICE Dok se kuvaju, žitarice upijaju vodu koju tijelo apsorbuje tokom varenja. Razgradljiva vlakna zobi takođe upijaju masnoće.

PAPRIKA Sa 92% vode, paprike su jedno od najvodenastijeg povrća. Takođe su pune vitamina C i A.

ZELENA SALATA Sorta Iceberg sadrži oko 96% vode, ali su i neke druge sorte jednako hranljive koliko i vodene.

KRASTAVAC Jednako vodenast kao i zelena salata, krastavac je bogat silicijumom koji se nalazi u njegovoj kori, a koji je dobar za pokretljivost zglobova, kožu i nokte.

CELER Sa 95% vode, siromašan je kalorijama, ali bogat vlaknima, te stoga je odličan kada ste na dijeti.

Možda vam se dopada

Komentari

učitavam...